לפעמים לקוחות חוששים לנסות דברים חדשים.  
חומרים שאינם מכירים, או אלמנטים ייחודים שאני רוצה לתכנן להם, בדרך כלל לא יתקבלו בברכה אם לא ראו את זה אצל מישהו אחר.

וזה בדיוק מה שהיה לי כל כך כיף בלעצב לעצמי. יכולתי להרשות לעצמי להתנסות, לעשות דברים קצת אחרת, ליצור אלמנטים ייחודים שלא ראיתי בשום מקום אחר. הרי ממה יש לחשוש? אני יודעת שהתוצאה לא יכולה לצאת ממש גרועה.. אז זרמתי עם עצמי 🙂

אם נכנסים לרזולוציות הקטנות, חלק מהקונספט לפרויקט היה חיבורים בקו אפס, לחבר שני חומרים שונים באותו המישור.
חיברתי את רצפת הפרקט בסלון ורצפת הפורצלן במטבח באותו מישור, בקו אלכסוני ארוך ונקי שנותן תחושת המשכיות בחלל.

תכננתי את משקופי הדלתות כך שיהיו באותו הקו כמו הקיר, עם ניתוק קטן. זה קצת שגעון כי זה עולה יותר מלרכוש דלתות בחנות אבל זה השגעון שלי.

עיצוב מטבח לבית

 את משטח העבודה במטבח תכננתי כך שהוא מסתיים בקו המגירות. אני יודעת, זה לא פרקטי, אם נשפכים מים הם יחלחלו לתוך המגירות. אבל זה יפה בעיני, זה אסתטי ולא כל דבר חייב להיות פרקטי.
כשאני מנקה את המשטח מפירורים ואין לי לאן "לגרוף" אותם כי "השיש קצר" אני מחייכת לעצמי ומרוצה שהתעקשתי בדיוק על אותם הפרטים הקטנים שאני אוהבת. ככה זה כשהמעצבת מכירה טוב טוב את הלקוחה שלה.

אולי זו אחת הסיבות שבגללן יצאתי להרפתקה הזאת של שיפוץ ביתי שלי.
משפחתי חשבה שאני משוגעת, שנפלתי על הראש, וזה נכון שהיו גם דברים טובים ויפים בדירה שחיינו בה 12 שנים אבל הרגשתי ש enough is enough. לא יכולתי לסבול יותר את התכנון הפנימי, את החדרים הקטנים, את החסך באחסון, את הסלון החשוך, שמכונת הכביסה רחוקה מהחדרים ואני עושה טיולים הלוך וחזור, הלוך וחזור.
ובפעם הראשונה, אחרי שנים של עיצוב ותכנון לאחרים, היתה לי הזכות לתכנן, לעצב ולדייק את הסגנון שלי לכדי שפה אחת שהיא אני. המחשבה הזאת ריגשה אותי וגם קצת הלחיצה אותי.
אז נשמתי עמוק, הרסתי את כל קירות הפנים והתחלתי מאפס.

דברים שהתחדדו אצלי בעקבות שיפוץ הבית שלי:

לא כל דבר חייב להיות פרקטי.

התכנון שלי פשוט מושלם 🙂

עיצוב בית מודרני מרגש אותי.

אם תשאלו אותי עכשיו מה אני רוצה, אחרי שעברתי חוויה מיוחדת, ואני גרה בבית שכל פסיק בו נעשה מתוך מחשבה, בחירה ויצירה שלי, ועם תוצאה כל כך מספקת, אז בא לי לצאת שוב לדרך עם קונספט חדש וחומרים חדשים לבית הבא שלנו. אבל מכיוון שהרעיון הזה לעולם לא יתקבל יפה אצל זוגתי, אצטרך פשוט להפנות את כל התשוקה שלי לעיצוב עבורכם 🙂 

עיצוב בית מודרני

תציצו בתוצאה הסופיתProject-9