כבר כמעט עשור שהדירה הזאת היא הבית שלנו. אני חושבת שזה הכי הרבה זמן שיצא לי לגור במקום אחד. זה מרגיש לי כאילו עבר המון זמן. כל כך הרבה דברים קרו לי בעשור האחרון. שינוי קריירה, התחלות חדשות, קשיים והצלחות, פרידות עצובות, אהבה, ועוד.
אבל מה שנשאר קבוע בכל התקופה הזאת הוא הבית שלי.

לא עשיתי שינויים עיצוביים מהותיים בבית במשך כל השנים האלה.
האם הייתי עושה את אותן בחירות עיצוביות גם היום? ממש לא. האם ההעדפות העיצוביות שלי השתנו? בטח. היום אני הרבה יותר ממוקדת, עם בסיס של עיצוב פנים( מודרני ) והבנה רחבה יותר של הדברים. אז האם יש דברים שהייתי משנה בחלל, ברור, אבל האם אני נהנית להיות בבית? בהחלט!
ההרגשה הזאת מלווה אותי בכל פעם שאני נכנסת הביתה כשנפלטת לה אנחת רווחה,
'א-מחייה' כזה פולני (טוב, בכל זאת, הגיל). יודעים למה? כי החלל הוא נעים, כי הדירה מוקפת עצים, כי דאגתי שיהיה דיאלוג בין החדרים. כי כשאני סוגרת את דלת ההזזה הרחבה של חדר העבודה אז האוירה משתנה.

עיצוב סלון מודרני
עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני לבית

אני אוהבת שיש לי פינות שונות להיות בהן, אזורי ישיבה שונים ומכל אזור הבית פתאום נראה אחרת. וזה מה שחשוב בעיני בעיצוב בית מודרני. תכנון חלל שעובד. אני אומרת את זה ללקוחות שלי באופן קבוע. חלל שעובד זה מה שאתם צריכים.  

עיצוב פנים מודרני

 

את הדירה שיפצתי עוד לפני לימודי עיצוב הפנים שלי ונעזרתי בזוג אדריכלים חמודים – שרון וגיא וישניה.

עיצוב פנים מודרני

הפריט הראשון שקניתי לדירה – שזה מצחיק כי זה בעצם הפריט האחרון שצריך לקנות כשמשפצים דירה – הוא המנורה התלויה מעל שולחן האוכל. מנורת ה -Bubble lamp  של ג'ורג' נלסון שעוצב במקור בשנות החמישים. לפני עשור לא ניתן היה להשיג כזו בארץ אז ביקשתי מאמא שלי שגרה אז בארה"ב שתקנה ותשלח. וכך היה. הקופסא הענקית עם המנורה חיכתה חודשים בדירה הקודמת שלנו עד לסיום השיפוץ וההתקנות.

מעבר לפרויקט וצפיה בתמונות נוספות לחצו כאן  🙂