את דרכי המקצועית התחלתי במקום אחר לגמרי – בתעשיית הקולנוע.

מצד אחד אפשר לחשוב שעברתי דרך ארוכה מאד משם לכאן אבל מצד שני, כשחושבים על זה, יצירת בדיה קולנועית מורכבת מכל האלמנטים של עיצוב בית.

אבל רגע – צעד צעד.

אחרי שנים ארוכות שבהן ביליתי על סטים של סרטים ובחדרי עריכה, צופה בשעות של חומרי גלם, מחליטה מה לשמור ומה לזרוק (רצפת חדר העריכה, מכירים?), מה טפל ומה עיקר, מתכננת את סדר ההתרחשויות, וממש בונה סיפור חדש, שפה חדשה, צורה, קצב, מוסיקה – הבנתי שאני יכולה לקחת את התשוקה הזו לכיוון חדש – אדריכלות פנים.

אז נעים מאוד, דלית לילינטל – מעצבת פנים.

את לימודי בסטודיו 6B העברתי בהנאה מרובה, בלמידה בלתי פוסקת, ובחיפוש מתמיד אחרי מה שמאפיין אותי, מאתגר אותי ומלהיב אותי כמעצבת. מהר מאוד הבנתי שהגעתי הביתה.

פעמים רבות, כשאני פוגשת לקוחות, שואלים אותי אם אני מעצבת פנים או אדריכלית פנים.

אז תנו לי להסביר – יש כל מיני התמחויות בעיצוב פנים. יש מעצבים שמתעסקים רק בפן של הלבשת הבית, בהתאמת צבעים וטקסטורות, בחירת הרהיטים וסטיילינג.

ויש מעצבים שמתמחים בתכנון החלל, בהכנת שרטוטים לשבירת קירות, ושרטוטים לבניה, חשמל, אינסטלציה ועוד. גם הם יודעים את מלאכת הלבשת הבית, שילוב חומרים לכדי יצירת שפה חדשה, הכנת תכניות נגרות ועוד כל מיני אלמנטים חיוניים שהופכים את ביתכם לבית חלומותיכם. לפעמים מעצב כזה משתמש במונח אדריכל פנים (למרות שאינו אדריכל לפי "הספר") רק כדי להדגיש שאכן מדובר בכל התכנון הפנימי של החלל.
בכל מקרה, כשתפגשו את האדריכל או המעצב, אתם כבר תדעו לשאול אותו: "זה כולל תכנון ותכניות? ממש שיפוץ קומפלט?".

אז זו אני – עושה עיצוב פנים שהוא אדריכלות פנים. אני מתייחסת לחלל כחומר גלם, חושפת את הזרימה הטובה והנכונה ביותר בין הפונקציות השונות, ובעיקר משקיעה בשלב התכנון. מבחינתי, זה השלב הכי חשוב, השחקן הראשי.

הרי בלי תכנון טוב למי אכפת אם הספה אפורה או סגולה. ובכלל, מה מעניין צבע הספה כשהסלון ממוקם באזור הלא נכון !?

אדריכלות פנים מתייחסת קודם כל למבנה. לחלל שעומד לרשותכם. לשאלה איך הוא אמור לשרת אתכם, אילו שינויים ניתן או שלא ניתן לבצע בו ומה אפשר עוד להוציא ממנו שלא פרוש לפניכם כיום.

תכנון נכון, יחד עם התייחסות לאור ותאורה, הם הם הקנבס או התסריט שממנו בונים סיפור.

לפעמים כל אלה מרגישים כמו קסם שנרקם מול העיניים, ובשבילי, זו התרגשות כל פעם מחדש.